Pasūtījums

Kā es varu veikt pasūtījumu jūsu internetveikalā?

Pievienojiet produktus savam iepirkumu grozam, izmantojot pogu “Ielikt grozā”. Ja veicat pasūtījumu, kad esat pieslēdzies savam kontam, pasūtījumu var veikt vēl ātrāk. Pasūtījumu iespējams veikt arī bez konta. Šajā gadījumā mums vajadzēs papildu informāciju, lai jūs varētu pabeigt savu pasūtījumu.

Vai es varu atcelt savu pasūtījumu?

Pasūtīšanas process

Droša iepirkšanās tiešsaistē

Cik ilgā laikā es saņemšu savu pasūtījumu?

Vai ir droši pasūtīt tiešsaistē?

Vai es varu mainīt savu pasūtījumu?

Kā atpazīt pikšķerēšanas e-pastu?

 

E-pasti

Es saņēmu pasūtījuma atcelšanas e-pastu, neatceļot savu pasūtījumu.

Iemesli, kāpēc esat saņēmis atcelšanas e-pastu, var būt dažādi. Nav pareiza piegādes adrese. Tādā gadījumā jūs saņemsiet e-pastu, kurā jums tiks lūgts to izlabot. Ja adrese netiks norādīta, pasūtījums tiks atcelts. Viena vai vairākas no jūsu iegādātajām precēm nav pieejamas.

Es neesmu saņēmis apstiprinājuma e-pastus. Kāds ir mana pasūtījuma statuss?

Mēs atvainojamies, bet kaut kas atgadījies. Iespējams, ka mūsu e-pasti ir nosūtīti uz jūsu surogātpastu dažu filtru dēļ. Sava pasūtījuma pašreizējo statusu varat apskatīt mūsu mājas lapā. Ja surogātpastā nevarat atrast e-pastu, lūdzu, sazinieties ar mūsu atbalsta centru vai rakstiet epastu, lai pieprasītu sūtījuma izsekošanas statusu.

Pirkumu grozs
Pieteikties

Neesat reģistrējies?