Pasūtījums
Kā es varu veikt pasūtījumu jūsu internetveikalā?
Pievienojiet produktus savam iepirkumu grozam, izmantojot pogu “Ielikt grozā”. Ja veicat pasūtījumu, kad esat pieslēdzies savam kontam, pasūtījumu var veikt vēl ātrāk. Pasūtījumu iespējams veikt arī bez konta. Šajā gadījumā mums vajadzēs papildu informāciju, lai jūs varētu pabeigt savu pasūtījumu.
Vai es varu atcelt savu pasūtījumu?
Ņemiet vērā: nav iespējams anulēt tikai vienu preci no jūsu pasūtījuma.
Pasūtīšanas process
Droša iepirkšanās tiešsaistē
Aizsargājiet savu informāciju
Nedalieties ar savu personīgo informāciju vai konta datiem.
Savam kontam izvēlieties stipru paroli, un neizmantojiet tajā savu vārdu vai dzimšanas dienu.
Nedalieties ar savu informāciju tiešsaistē, jo vairāk dalāties ar informāciju internetā, jo ievainojamāks esat identitātes izkrāpšanai.
Aizsargājiet savu interneta tīklu
Pieslēdzieties tikai tad, ja uzticaties savam interneta pieslēgumam/videi. Nepieslēdzieties, ja pieslēgšanās vide izskatās citādāk, kā esat pieradis to redzēt. Ja pieslēgšanās vide izskatās aizdomīga, lūdzu, aizveriet visas cilnes, lai atvienotos.
Aizdomīgi vai krāpnieciski e-pasti vai tīmekļa vietnes, var apdraudēt jūsu privātos datus.
Cik ilgā laikā es saņemšu savu pasūtījumu?
Piegādes laiks atkarīgs arī no pasūtītā produkta veida. Daži produkti ir lielāki vai smagāki, kas nozīmē, ka piegāde var aizņemt ilgāku laiku.
Jūs saņemsiet automātiski ģenerētu e-pastu ar Track and Trace saiti un piegādātāja informāciju, tiklīdz prece tiks nosūtīta.
Vai ir droši pasūtīt tiešsaistē?
Informācija par darījumu tiks šifrēta, izmantojot SSL savienojumu. Tas nozīmē, ka sensitīvu informāciju, piemēram, jūsu vārdu, adresi un citus datus, piemēram, kredītkartes datus, neviens nevar nolasīt.
Vai es varu mainīt savu pasūtījumu?
Ja pasūtījums vēl nav nosūtīts, mūsu atbalsta centrs var palīdzēt ar pasūtījuma izmaiņām.
Kā atpazīt pikšķerēšanas e-pastu?
Sūtītāja e-pasta adrese izskatās aizdomīga.
Neveiciet maksājumu, jo jums tiek garantēta kredītkarte vai aizdevums.
Neatbildiet uz interneta vai telefona piedāvājumiem, kas neliekas godīgi.
Neveiciet maksājumu kādam, kuru jūs nepazīstat vai kura identitāti nevarat pārbaudīt.
Neatbildiet uz e-pastiem, kuros jums tiek lūgts iesniegt jūsu bankas konta datus, ja vien tas netiek prasīts no mūsu oficiālajām e-pasta adresēm.
Neatbildiet uz e-pastiem, kuros jums lūdz norādīt konta informāciju, piemēram, jūsu e-pasta adresi vai paroli.
E-pasti
Es saņēmu pasūtījuma atcelšanas e-pastu, neatceļot savu pasūtījumu.
Iemesli, kāpēc esat saņēmis atcelšanas e-pastu, var būt dažādi. Nav pareiza piegādes adrese. Tādā gadījumā jūs saņemsiet e-pastu, kurā jums tiks lūgts to izlabot. Ja adrese netiks norādīta, pasūtījums tiks atcelts. Viena vai vairākas no jūsu iegādātajām precēm nav pieejamas.
Es neesmu saņēmis apstiprinājuma e-pastus. Kāds ir mana pasūtījuma statuss?
Mēs atvainojamies, bet kaut kas atgadījies. Iespējams, ka mūsu e-pasti ir nosūtīti uz jūsu surogātpastu dažu filtru dēļ. Sava pasūtījuma pašreizējo statusu varat apskatīt mūsu mājas lapā. Ja surogātpastā nevarat atrast e-pastu, lūdzu, sazinieties ar mūsu atbalsta centru vai rakstiet epastu, lai pieprasītu sūtījuma izsekošanas statusu.