Maksājumu informācija
Kādas maksāšanas iespējas jūs piedāvājat?
Tek piedāvāti dažādi norēķinu veidi:
Bankas pārskaitījums
Apmaksa ar internetbanku
PayPals
Vai esat saņēmuši manu maksājumu?
Kad būsim saņēmuši un apstrādājuši jūsu maksājumu, 24 stundu laikā saņemsiet apstiprinājuma e-pastu. Neesat to saņēmis? Lūdzu, pārbaudiet, vai e-pasts neatrodas mapē surogātpasts. Bankas pārskaitījumu apstrāde var ilgt līdz 2 darba dienām.
Kuponi
Vai vienlaikus var izmantot vairāk nekā vienu atlaižu kodu?
Diemžēl vienam pasūtījumam nevar izmantot vairāk par vienu atlaižu kodu. Ja jums ir vairāk nekā viens atlaižu kods, varat izvēlēties veikt atsevišķus pasūtījumus un katram pasūtījumam izmantot vienu atlaižu kodu.
Kā es varu izmantot savu atlaižu kodu?
Pie apmaksas jūs varat aktivizēt atlaižu kodu. Ievadot atlaižu kodu, atlaide tiek aprēķināta uzreiz.
Kāpēc mans atlaižu kods nedarbojas?
Dažiem atlaižu kodiem ir nepieciešama minimālā pasūtījuma vērtība vai tie ir derīgi tikai ierobežotu laiku.
Noraidīts maksājums
Kāpēc mans bankas pārskaitījums tika noraidīts?
Maksājuma noraidījumu var izraisīt viens no šiem iemesliem:
Darījuma lapa ir noilgusi.
Jūs atstājāt lapu pirms izrakstīšanās procedūras pabeigšanas.
Jūsu bankas kontā nepietiek līdzekļu.
Kāpēc mans kredītkartes maksājums tika noraidīts?
Maksājuma noraidījumu var izraisīt viens no šiem iemesliem:
Kartes īpašnieka vārds un adrese nesakrīt ar norēķinu informāciju.
Karte nav autorizēta starptautiskiem maksājumiem (mūsu uzņēmums atrodas un darījumi tiek apstrādāti Nīderlandē).
Karte ir sasniegusi tiešsaistes maksājumu limitu.
Darījuma lapa ir noilgusi.
Jūs atstājāt lapu pirms izrakstīšanās procedūras pabeigšanas.