Piegādes statuss
Kā es varu izsekot savu pasūtījumu?
Tiklīdz mēs sāksim apstrādāt jūsu pasūtījumu, jūs saņemsiet e-pastu ar Track & Trace saiti. Izmantojot šo saiti, jūs varat reāllaikā izsekot pasūtījuma statusam.
Neesat saņēmis e-pastu? Lūdzu, pārbaudiet, vai e-pasts neatrodas mapē surogātpasts.
Neesat saņēmis e-pastu? Lūdzu, pārbaudiet, vai e-pasts neatrodas mapē surogātpasts.
Kādi ir mana pasūtījuma nosūtīšanas statusi?
Jūs varat redzēt sava sūtījuma nosūtīšanas statusu e-pastā.
Kad es saņemšu savu izsekošanas kodu?
Tiklīdz mēs sāksim apstrādāt jūsu pasūtījumu, jūs saņemsiet automātiski ģenerētu e-pastu ar izsekošanas saiti.
Piegādes problēmas
Kāpēc jūs atcēlāt manu pasūtījumu?
Ļoti retos gadījumos mēs nevaram piegādāt preci, un mums ir jāatceļ pasūtījums.
Izplatītākie iemesli ir:
Prece nav noliktavā
Mūsu pārdevējs nevarēja apstiprināt jūsu pasūtījumu
Informācija par adresi ir neskaidra vai nepareiza
Es saņēmu ziņu, ka mans sūtījums ir piegādāts, taču es neko neesmu saņēmis.
Iespējams, ka jūs nebijāt mājās, kad pārvadātājs veica piegādi.
Varbūt jūsu sūtījums ir atstāts pie kaimiņiem vai sūtījumu izņemšanas punktā. Izmantojot sūtījuma izsekošanas saiti, jūs varat redzēt, kur pārvadātājs centies nogādāt jūsu paku.
Varbūt jūsu sūtījums ir atstāts pie kaimiņiem vai sūtījumu izņemšanas punktā. Izmantojot sūtījuma izsekošanas saiti, jūs varat redzēt, kur pārvadātājs centies nogādāt jūsu paku.
Informācija par piegādi
Kā es varu nomainīt savu piegādes adresi?
Kad pasūtījums jau ir veikts, adreses maiņa vairs nav iespējama.
Piegādes adresi var nolabot šeit.
Vai kāda cita persona var izņemt manu sūtījumu no sūtījumu izsniegšanas vietas?
Nē, to var izņemt tikai tā persona, kuras vārds ir norādīts sūtījumā.
Kas notiek, ja es neesmu mājās piegādes laikā?
Tas ir atkarīgs no kurjera, kuru mēs izmantojam jūsu sūtījumam. Visbiežāk:
Kurjers piegādā sūtījumu kaimiņam.
Kurjers atstāj zīmīti un nogādā sūtījumu tuvākajā saņemšanas punktā.
Kurjers nepiegādā sūtījumu un mēģina to piegādāt vēlreiz (parasti tas notiek nākamajā dienā).
Ja neesat uz vietas otrajā vai trešajā piegādes reizē, sūtījums tiek uzglabāt viņu noliktavā. Tas ļauj jums dažas dienas to izņemt, pirms tas tiek nosūtīts atpakaļ mums.