Piegādes statuss

Kā es varu izsekot savu pasūtījumu?

 

Kādi ir mana pasūtījuma nosūtīšanas statusi?

 

Kad es saņemšu savu izsekošanas kodu?

 

Piegādes problēmas

Kāpēc jūs atcēlāt manu pasūtījumu?

Ļoti retos gadījumos mēs nevaram piegādāt preci, un mums ir jāatceļ pasūtījums.
Izplatītākie iemesli ir:
Prece nav noliktavā
Mūsu pārdevējs nevarēja apstiprināt jūsu pasūtījumu
Informācija par adresi ir neskaidra vai nepareiza

Es saņēmu ziņu, ka mans sūtījums ir piegādāts, taču es neko neesmu saņēmis.

 

Informācija par piegādi

Kā es varu nomainīt savu piegādes adresi?

Vai kāda cita persona var izņemt manu sūtījumu no sūtījumu izsniegšanas vietas?

Kas notiek, ja es neesmu mājās piegādes laikā?

Tas ir atkarīgs no kurjera, kuru mēs izmantojam jūsu sūtījumam. Visbiežāk:

Kurjers piegādā sūtījumu kaimiņam.
Kurjers atstāj zīmīti un nogādā sūtījumu tuvākajā saņemšanas punktā.
Kurjers nepiegādā sūtījumu un mēģina to piegādāt vēlreiz (parasti tas notiek nākamajā dienā).

Ja neesat uz vietas otrajā vai trešajā piegādes reizē, sūtījums tiek uzglabāt viņu noliktavā. Tas ļauj jums dažas dienas to izņemt, pirms tas tiek nosūtīts atpakaļ mums.

Pirkumu grozs
Pieteikties

Neesat reģistrējies?